Niestety, po bardzo ważnych sygnałach ze strony kilku działkowców, dokonaliśmy weryfikacji kilku zgłoszonych działek, w których przypadku faktycznie mogło dojść do błędu (w jednym z nich na pewno).
Przejęliśmy obowiązki Zarządu dnia 06.06.2024 i ciągle spotykają nas niemiłe niespodzianki, jednak działania, które podjęliśmy w powyższym przypadku, wymagają czasu.
- Nim doszło do zmian w opłatach, należało w pełni zweryfikować prawidłowość pomiarów firmy geodezyjnej, czego nie uczyniono.
- Nim doszło do zmian w opłatach na rok 2024, należało wręczyć aneksy każdemu dzierżawcy.
Natomiast doszło do przekazania nam (rzekomo właściwych ) pism związanych z opłatami na bieżący rok, przez co jesteśmy wszyscy zobowiązani do ich opłacenia w pełnej opisanej kwocie.
- Osoby posiadające na w/w rachunku odsetki , pomimo zastrzeżeń również muszą je opłacić bez wyjątków.
Niestety jesteśmy jedynie dzierżawcami i wszystkie zgłoszone opłaty muszą być w pełni uregulowane zgodnie z prawem, ponieważ odsetki liczone nawet od błędnych wyliczeń są już ważne.
1. Przyjedzie firma geodezyjna aby złożyć wyjaśnienia i powtórzyć część bądź całe pomiary.
2. Na podstawie zatwierdzonych pomiarów poinformujemy Zarząd w Katowicach o ich wynikach.
3. Wręczymy Państwu aneksy
4. Ponownie wyliczymy opłaty, wprowadzając jednocześnie zmiany w dokumentach.
5. Poinformujemy wszystkich i każdego z osobna.
Serdecznie pozdrawiamy,